-Archiv-

středa 21. září 2016

Who iam?

Ahojky všichni!♥
Momentálně jste se ocitli na mém novém blogu, takže by nebylo od věci Vás přivítat a napsat Vám alespoň pár informačních věcí.

Už jsem jednou blog vedla a to se svojí nejlepší kamarádkou. Chtěla jsem si ale udělat svůj blog, který nebude na nic zaměřený. Budou tady články na různá témata, o kterém by mohl prostý teenager psát.
-Odkaz na starý blog: http://emilyandkatysbeautyworld.blog.cz/

Jsem teenager bez všelijakých super schopností. Prostě normální holka, která miluje tanec, Harryho



Pottera, Bradavice, hudbu, knížky a všechny bláznivé věci!
Samozřejmě jako každá holka pubertálního věku mám i takové ty deep období, při kterých brečím jen tak pro nic, nechce se mi s nikým komunikovat a nejraději bych jen byla v pokoji, četla, tancovala a byla na notebooku.
Možná se to nezdá, ale jsem s odpuštěním hrozný magor! Pořád se něčemu směju, dělám kravinky a no prostě znáte to ne? :o :3
Chodím na základní školu. Překvapivě :D
Ráda sportuji.
Miluji grunge a hipster style♥
Jsem brunetka, ale v blízkém budoucnu bych si chtěla vlasy odbarvit.
Nesnáším matiku a fyziku.. Matika je zlo, které nepobírám a fyzika to samé. :P
Možná si říkáte, že je tady něco špatně..  Ano, nejspíš se divíte tomu, že jsem stále v mudlovské škole.. Čekám už jen na dopis z bradavic. Určitě se jen zpozdil. Ale on přijde! Vím to!♥
Tento článek nejspíš nebyl nějak extra záživný a ani dlouhý, byl pouze informativní, ale to jste už nejspíš poznali. :D
V blízké době určité očekávejte článek♥
Bye :*

Žádné komentáře:

Okomentovat